I samarbeid med Sykehusinnkjøp HF har de regionale helseforetakene inngått ny avtale for innleie av
merkantile vikartjenester. De fire områdene i avtalen er:


A) Administrasjon og kontor
B) Økonomi og regnskap
C) Lager, logistikk og transport, HORECA/kjøkken, barnehagetjenester og
renhold
D) IKT-vikarer

Det er ulik prioritet på delområdene i de fire regionene. Se avtaleinformasjonenfor flere detaljer.

Ved bestilling av vikarer benyttes et eget bestillingsskjema med vedlagt oppdragsbeskrivelse, som du finner lenger ned på siden. Her finner du også veileder for bestilling av vikarer.

Meldinger, nyheter og annet

Avtalen har ingen meldinger

Avtalen gjelder for

 
 
 
 
 
Helse Sør-Øst, Helse Nord, Helse Midt-Norge, Helse Vest

Kontraktsperiode

Avtaler avtalen er prolongert til 31. mai 2018.

Tor Einar Pedersen

Mer informasjon

Kontakt Sykehusinnkjøp

Kategorisjef HR Tor Einar Pedersen
E-post: tor.einar.pedersen@sykehusinnkjop.no
Telefon: +47 78 95 07 00 Mobil: +47 909 60 637

For RHF og HF tilsluttet avtalen

For tilgang til prislister, kontakt innkjøpsleder i ditt foretak, eller benytt personlig innlogging hos ProWeb

Sist oppdatert
19. mai 2017

Tilbakemelding og avvik

Har du tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtaler?
Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no. For avvik på vikartjenester, bruk avvik.vikar@sykehusinnkjop.no.

Gi tilbakemelding