1. januar 2015 startet ny avtale på kjøp av innfordringer i kraft. Avtalen inneholder kjøp av innfordringstjenester, som purringer og inkassooppfølging.

Se lenger ned for avtaleinformasjon.

Leverandør

Valgt leverandør er Norges Kreditorforbund.

Mer informasjon

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller prosjektleder hos HINAS: Aina Fredeng, telefon 975 06 498.

Meldinger, nyheter og annet

Avtalen har ingen meldinger

Avtalen gjelder for

 
 
 
 
 
Helse Sør-Øst, Helse Nord, Helse Midt-Norge, Helse Vest

Kontraktsperiode

Ny avtale gjelder fra 1. januar 2015 til 31. desember 2016, prolongert til 31.12.2018.

Aina Fredeng

Mer informasjon

Kontakt Sykehusinnkjøp

Prosjektleder anskaffelser Aina Fredeng
E-post: aina.fredeng@sykehusinnkjop.no
Mobil: +47 975 06 498

For RHF og HF tilsluttet avtalen

For tilgang til prislister, kontakt innkjøpsleder i ditt foretak, eller benytt personlig innlogging hos ProWeb

Sist oppdatert
23. mai 2017

Tilbakemelding og avvik

Har du tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtaler?
Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no. For avvik på vikartjenester, bruk avvik.vikar@sykehusinnkjop.no.

Gi tilbakemelding