I samarbeid med Sykehusinnkjøp HF har de regionale helseforetakene inngått nye avtaler for levering av inkontinensprodukter.

Avtalene består av to deler: 

Del 1: 

  • Avføringskontrollprodukter
  • Bind, bleier og truser
  • Sengebeskyttelse
  • Urologiske katetere og tilbehør

Del 2: 

  • Bleier til barn
  • Dråpesamler/truseinnlegg for urininkontinens menn
  • Truseinnlegg for urininkontinens kvinner
  • Sengebeskyttelse Plast Liten
  • Sengebeskyttelse Plast Stor

Leverandør

Detaljert informasjon om hvilke leverandører som er tildelt kontrakter fins også i avtaleinformasjonen for inkontinensprodukter. 

Mer informasjon

Meldinger, nyheter og annet

Avtalen har ingen meldinger

Avtalen gjelder for

 
 
 
 
 
Helse Sør-Øst, Helse Nord, Helse Midt-Norge, Helse Vest

Kontraktsperiode

Avtalene for avføringskontrollprodukter, bind, bleier og truser, sengebeskyttelse og urologiske katetere og tilbehør gjelder fra 16.01.2017 til15.01.2019. Avtalene for bleier til barn, dråpesamler/truseinnlegg for urininkontinens menn, truseinnlegg for urininkontinens kvinner, sengebeskyttelse plast liten og sengebeskyttelse plast stor gjelder fra 16.09.2017 til 15. september 2019. Alle avtalene har muliget for forlengelse i inntil 2 (1+1) år. 

Mer informasjon

Kontakt Sykehusinnkjøp

Avtaleforvaltning Sykehuspartner
E-post: avtaleforvaltning@sykehuspartner.no

For RHF og HF tilsluttet avtalen

For tilgang til prislister, kontakt innkjøpsleder i ditt foretak, eller benytt personlig innlogging hos ProWeb

Sist oppdatert
06. juli 2017

Tilbakemelding og avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger?Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no. Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no. For avvik på vikartjenester, bruk avvik.vikar@sykehusinnkjop.no.no.

Gi tilbakemelding